Familie på 4 fra Bergen vurderer å åremålsleie hytte eller leilighet for 6-8 personer på Ustaoset eller Geilo. Helst i nærhet til togstasjonen. Ring 98269130.
...en Camelbak sekk, blå og grå, med en hodelykt hengende utenpå. Den ble borte i kulingen fredag kveld mellom Ustaoset sentrum og Eimekrysset i nærløypa.
Kontakt Sigrid på 976 30 196
Koselig hytte til leie i Uke 8 (vinterferie Østlandet)
200 m fra parkering, rett ved skiløypen. 6 sengeplasser + 2 madrasser på hems, TV, bad m/dusj, velutstyrt kjøkken.
Kort vei til butikk, togstasjon og hotellet. 20 min til Geilo med alpin...
En liten hytte,-- Vesalstugu- er ledig for utleie enkelte perioder i løpet av vinteren, muligens også i påsken. Skarverennet opptatt. Passer for en - tre personer. Ligger i det tidligere Hydrotunet. Ring Inger- Brit for info 32 09 31 11.
Trivelig Hallingstue med 8 senger, badstue, dusj, WC, 4 servanter, fin utsikt, nær Skarvrennets mål og parkeringsplass.
Ta kontakt på tlf. 67530125.
Liv Heyerdahl Sviu
Fantastiske løypefoto på nettsiden i dag. Er det så fine forhold der oppe nå? Lurer litt på hvor skøytesporene er blitt av....og håper de også blir tilgjengelig.....:-)
Nå går det fort mot desember og juletid!
Derfor hadde vi tenkt oss en tur på Ustaoset neste helg, men er litt usikker på hvordan snøforholdene er der nå. Har skjønt at det ikke er blitt kjørt løyper, men er det noen som v...
Vi er en familie på 5 +en snill, veloppdragen hund, som søker hytte i påsken. Vi er fjell-og hyttevante, trenger ingen luksus.
Kontakt oss på tlf 95848184 eller 92659334, eller kontakt Inger Brit
Har allerede rukket å handle mye på Bua etter at de nye folkene overtok. Det lover bra. Skikkelig hyggelige! Tror de skal klare å bringe den gode arven og servicen videre.
Til andre hyttefolk: Bruk Bua (og Kiosken). Hva hadde Ustaoset vært uten?!
Synes temaene på forumet er utrolig lite varierende. Finnes det ikke noe annet å prate om en disse dumme uglene!? Istedet for å lege ut ny "tråd" hver gang dere har noe å si om disse fuglene kan dere svare på tidligere innlegg!!
Hilse...
Holder til på flaten under Skuggelen. Da hunden min kom ut av bilen sist helg, gikk den nesten umiddelbart i stand, en litt spesiell sådan. Oppfølging ( i bånd, selvsagt)resulterte i ugle på vingene. Dette var uten tvil en jordugle. Mens den...
Uglen / uglene som har vært observert rundt om på Ustaoset de siste ukene er ganske lyse i fargen, noe som kan gi pekepinn mot både snøugle og jordugle.
Snøugle og jordugle er begge dagaktive, i motsetning til f.eks kattugle som er aktiv (...
Hallo på fjellet.
Jeg var på hytten forrige helg, og så også en ugle, som satte seg på bare 10 meters avstand. Men så beveget jeg meg bare bittelitt, og da tok den til vingene.
De har vel gode dager rovfugene nå, når vegetasj...
Vet at dette er en ganske gammel diskusjon, men siden jeg nå virkelig har behov for å få meg internett på hytten pga. jobb lurte jeg på om det er noen som har dette fra før og kan anbefale det?
Mulighetene består i:
- ICE
- T...
Solen står lengre på himmelen, fuglene synger og russen feirer som aldri før. Ja dette begynner det å lukte sommer av! Hvilket sted er vel bedre å tilbringe denne herlige tiden enn på det stedet vi alle er så glade i, jeg tenker nat...
Jeg har 2 startnummer til salgs i konkurranseklassen.(regner med dette evt kan endres) Tog fra Geilo kl 9.53.
Kontakt Per Indredavik på tlf 92404707 eller mail pindre@online.no
Har nå 2 billetter tilsalgs, en trimklasse tog 0815 fra U til Finse En aktiv klasse tog fra ustaoset 1005 til Finse, Begge for 750. Kan kontaktes ved interesse på SMS/ Mobil 90500193 Er på Ustaoset fra torsdag morgen 230409
Hei. Skarverennet nærmer seg. Kjenner du noen som har lyst å gå men ikke har billet? Har en stk. billett til salgs, inkl. tog Ustaoset til Finse. pris kr. 750.-
Kontakt Trude 55121133 el 48001021
Vindegg.no har stadig besøk fra andre land og ikke minst nordmen bosatt i utlandet. På menyen finner dere nå noe nytt som heter GuestMap. Ved å benytte knappen "post" kan dere markedere hvor dere holder til og legge igjen en hilsen. Kan bli artig...
Forsiden er nå tilpasset større skjermoppløsning. De fleste har etter hvert tatt i bruk dette. Vil gjerne ha tilbakemelding dersom dette er et problem. Man kan også nederst på nettleseren endre fra 100% til 75% dersom man bruker en lavere skj...
Som nybakt pensjonist kunne jeg tenkte meg å hugge veden til hytta selv. Er det noen mulighet for det??
Gjerne på strekningen Ustaoset - Haugastøl.
Kan kontaktes på mobil 91518393 eller E-mail: skk1000@online.no
Hei. En av oss har vært så uheldig å brekke foten i påskefjellet, noe som medfører at vi ikke kan delta i Skarverennet denne gang :( Vi selger derfor 2 billetter med tog fra Bergen kl 7:00 og retur fra Ustaoset kl 17:55. Billettene gjelder Tr...
Nå nærmere det seg endelig påske på Ustaoset igjen, gleder meg stor! Det blir kjempe koselig, finnes ikke noe bedre sted å være enn akkurat der på påskeaften.
Håper det er mange som kommer oppover slik at det bli kjemp...