Jeg minner om folkemøtet på mandag etter 17. mai, den 19/5 kl 1730- 2000 med påfølgende middag kl 2100 i egen spisestue. Og overnatting med frokost påfølgende morgen, uten kostnader for de som deltar.
Jeg vil gjerne be om at dere gir meg på einar@meridian.no og Trine Tviberg på trine@vestlia.no beskjed om hvem som deltar på 3 retters middag, og hvem som deretter ønsker rom for å overnatte med frokost.
Det vil være teknisk personale tilgjengelig for bistand ifbm med presentasjonsoppsett fra kl 1600.
Programmet er som følger;
Kl 1730:
Velkommen ved Petter Rukke, Styreleder Hardangerviddatunellene AS.
Presentasjoner vedr Dyranuttunellen på Rv7:
Nils Magne Slinde, Statens Vegvesen
Hans Myklatun, Støttegruppa for Hardangerviddatunellene
Roger Espeli, Geilogruppen
Oddvar Brakestad, Norsk Natursenter
Jon Askeland, Fylkesordfører Vestland
Paneldebatten ledet av Hans Geelmuyden:
Sigbjørn Gjelsvik, Sp
Trond Helleland, H
Morten Stordalen, FrP
Linda Monsen Merkesdal, Ap
Arne Nævra, SV
Magnus Aasrum, V
Hver enkelt politiker vil få inntil 5 min på å presentere seg og sitt parti ifht holdninger og løsninger for å etablere en Dyranuttunell på Bergensvegen Rv7 og konseptvalget (KS1) snarlig. Deretter vil Hans Geelmuyden styre debatten og mulige spørsmål fra salen.
Kl 2000: avslutning med muligheter for journalister til å intervjue paneldeltakerne.
Kl 2100: Privat middag i Bærasalen for de ovenfor inkluderte og styremedlemmer i Hardangerviddatunellene AS, samt enkelte deltagere fra Støttegruppa for Hardangerviddatunellene.
Skulle det være spørsmål så kan følgende kontaktes på telefon: