Return to Website

Kraftwerk Foorumi

Kraftwerk foorumilla voit keskustella konemusiikista ja Kraftwerkista. Tervetuloa!

Kraftwerk Foorumi
Start a New Topic 
Author
Comment
JEAN MICHEL JARRE SUOMEEN 2009 !!!!!

Jarre saapuu Helsinkiin Areenalle konsertoimaan 16.5.2009. Liput myynnissä menolipun sivuille, 12.12.2008 alkaen myös lippupalvelun tiskeillä.

Jo oli aikakain saada tänne kunnon konemusiikkikonsertti

Re: JEAN MICHEL JARRE SUOMEEN 2009 !!!!!

Kannaltani lähes kevään huonoin mahdollinen päivä Jarre-keikalle, joten taitaa jäädä väliin. En ole Jarre-fani, mutta tuotanto on tuttua Magnetic Fields - levyyn asti. Olisi mukava nähdä Jarren live-spektaakkeli ainakin kerran.

Huhtikuun Ultravox-keikoille Lontoossa on liput ostettu ja näkyvät jo Visa-laskulla, mutta eivät ole vielä saapuneet. Viime viikolla kävin fanittamassa Steel City Tour keikaa Lontoossa. Kyseessä oli Heaven 17, ABC ja The Human League yhteiskiertue. Paikka oli Hammersmith Apollo (ex-Odeon) ja The Human Leaguen lavashow oli näyttävin mitä olen koskaan nähnyt. Kyseessä oli kolmen Sheffieldistä olevan yhtyeen 'Hits' kiertue ja kansa tykkäsi kuin hullu puurosta.

Kuvia (by yours truly) löytyy täältä: http://personal.inet.fi/cool/places/steelcitytour/

Hieman lipsahti off-topicin puolelle, mutta olen vielä niin täpinöissä viime viikon keikasta.

Re: Re: JEAN MICHEL JARRE SUOMEEN 2009 !!!!!

Kiitos kivoista kuvalinkeistä. Itse odotan kovasti Jarren konserttia, kun pääsi lipsahtamaan ohi viime vuosituhanne puolella.