Return to Website

Kraftwerk Foorumi

Kraftwerk foorumilla voit keskustella konemusiikista ja Kraftwerkista. Tervetuloa!

Kraftwerk Foorumi
Start a New Topic 
Author
Comment
Kraftwerk: Evolution ?

Taannoinhan Hesarissa oli Minimum-Maximum DVD:n arvostelun yhteydessä tieto, että Voimalaitos lähettäisi maailmaan tänä vuonna uuden pienokaisen, Evolutionin.
Ko. artikkeli on ainoa tapaus kun olen uudesta albumista kuullut ja olenkin alkanut epäillä tiedon paikkaansapitävyyttä.

Onko täällä jollakin varmempaa tietoa tai mahdollisia kommentteja? Itse olisin onnesta soikeana, mikäli Hütter & Scnheider kumppaneineen julkaisisivat täysin uutta materiaalia mahdollisimman pian.

Tämä lehtileike......

http://www.elektropolis.de/audio_sektion/fin1.jpg

Eli ei tuota ole kovasti vielä uskaltanut hehkuttaa kun on vielä huhuasteella... seurataan kaikki tilannetta ja Foorumiin infot mahdollisista lisähavainnoista, kiitos.

Melkoinen uutispommihan tuo olisi...

Re: Tämä lehtileike......

Ethän pahastu, Mikko Ovalo, kun kysyn, oletko rekisteröitynyt Elektro Gemeinschaftin saksankieliseen Kraftwerk-foorumiin?
Kysymys kohosi mieleeni antamasi linkin pohjalta.


Kevätterveisin!

Vastauksena...

Ainahan kysyä saa, toki olisi mielenkiintoista tietää, miksi kiinnostaa...?

Eli en ole rekisteröitynyt, eipä tullut tuota saksaa opiskeltua

Re: Tämä lehtileike......

Luulen, että koko EVOLUTION-sylttytehdas on mainitsemani saksankielinen Kraftwerk-foorumi. Siellä on vuodenvaihteesta lähtien käyty keskustelua kyseisestä ”uudesta albumista”. Uskoakseni myös Harri Uusitorppa löysi materiaalia kyseiseen lehtikirjoitukseensa tuosta samaisesta lähteestä.

Vieläkin aivoittelen, M.O., miten juuri tuohon antamaasi saksalaiseen nettiosoitteeseen päädyit! Varsinkin, kun kerrot, ettet ole opiskellut saksaa. Anteeksi, jos olen liian utelias. Kuitenkin olen utelias...

Käsitykseni mukaan tieto antamallesi .de-sivulle siirtyi .fi-osoitteesta
http://koti.mbnet.fi/signal/misc/kw_hs_article2.jpg
ja TIETOJENI mukaan antamani sivun verkotti sama taho, samassa yhteydessä ja samaan aikaan kuin artikkelin kokonaisuudessaankin sivulle
http://koti.mbnet.fi/signal/misc/kw_hs_article1.jpg
Minä EN ole tuo taho - olen vain seurannut kuvioita sivusta jo pitempään. Siksi olen utelias.

Toivoisin kovastikin voivani nauttia UUTTA Kraftwerk-musiikkia mahdollisimman pian! Olen kuitenkin epäuskoinen. En usko kyseistä uutista todeksi, jollen lähiaikoina löydä UUTTA KW-albumia kaupasta.

Uuden albumin nimi on sitten taas toinen uskonasia. Minä en kuunaan uskoisi nimeen EVOLUTION! Tätä uskomustani/uskomattomuuttani en tosin perustele.

Keväistä viikonloppua!

Re: Re: Tämä lehtileike......

Voi voi voi... nyt menee ihan yli ymmärräksen . Jos Googletat Kraftwerk ja Evolution... niin tuo on ihan ensimmäisiä sivuja joka esiin tulee ja jostainhan piti tuo lehtileike saada muillekin kommentoitavaksi.

Kuten jo näiden sivujeni aloitussivun alkuscrollissa lukee: "Evolution: Totta vai tarua". Selkeää, eikö???

Pyrin keräämään tänne Kraftwerkista löytyvää tietoa ja olen vapaasti tällä Foorumilla antanut muidenkin tehdä sitä samaa. Sehän tämän sivuston pointti on!

Netissä on monessa paikkaa samaa tietoa, liikaa X-files tyylisiä "salaliittoteorioita" ei minun sivujen ylläpidosta tarvitse tehdä, voit olla huoletta. Toisaalta.. niin kauan kun maksan omasta pussista tämän kotisivutilan voin kirjoittaa täällä aiheesta miten itse parhaaksi näen. Kaikkia lukijoita on, kuten varmasti tiedostat, mahdotonta miellyttää.

Varmasti me kaikki toivomme uutta levyä ja tämähän on kiistämättä hyvä keskustelun aihe, ei siis luisuta aiheesta sivuraiteelle jotta mielenkiinto pysyisi yllä.

Keskustelu tästä aiheesta on päättynyt, jatketaan nyt varsinaisesta aiheesta ja fiiliksestä: Evolution: Totta vai tarua?

Re: Re: Re: Tämä lehtileike......

Kiitos vastauksestasi, M.O.!

Hyviä keskusteluja ja aurinkoista kesää kaikille!

Re: Re: Re: Re: Tämä lehtileike...... TARUA!

Tämähän oli jonkun fanin tekemä hieno photoshoppauskuva ...eli ei mitään virallista

siis tämä kuva...

http://static.flickr.com/43/83933575_39fd16b972.jpg <--- niin tästä kuvamuopkkauksesta kaikki huhut ovat saaneet alkunsa

Re: siis tämä kuva...

Onko tosissaan näin?
Tuntuu vähän typerältä, olisin olettanut että kuva tehtiin huhujen takia?

Tuolla aiemmin esilläolleella foorumillakin näytti olevan sivukaupalla keskustelua aiheesta, tuskin pelkkä kuva käynnistäis tollasta... Varsinkaan kun ainakaan omasta mielestäni kuva ei edes ole vähääkään Kraftwerkin tyylinen.