Return to Website

Kraftwerk Foorumi

Kraftwerk foorumilla voit keskustella konemusiikista ja Kraftwerkista. Tervetuloa!

Kraftwerk Foorumi
Start a New Topic 
Author
Comment
NOTEBOOK KlingKlang kaupasta

Nyt Notebookin voi tilata!

Osoitteesta http://www.klingklang.de/
joko englannin- tai saksankielisenä!

Kävin jo kaupassa!

Re: NOTEBOOK KlingKlang kaupasta

Joko Terhikki olet Notebookin saanut? Kauanko joutuu odottelemaan? Oma tilaus meni sisään alkuviikosta.

Re: Re: NOTEBOOK KlingKlang kaupasta

Itse tein tilauksen 4.12 ja tänään 16.12 tuli seuraava viesti:"notebook info #3
Klingklang Konsum Produkt has just received a new series of "notebooks" from the manufacturer.German and english PAL versions are presently on delivery .
Unfortunately we have not yet received the NTSC versions.
Thank you for your patience.

Klingklang Konsum Produkt"
Joten toivottavasti ensiviikon lopulla paketti saapuu.

Re: Re: Re: NOTEBOOK KlingKlang kaupasta

Nähtävästi Notebookin tilaus täytyy tehdä jostain ulkomaisesta paikasta, koska suomeen sen saaminen taitaa kestää... ja jos KKKP:ssa PAL versioita niin mikä ettei sitten sieltä.

Re: Re: Re: NOTEBOOK KlingKlang kaupasta

Tänään hain postista oman Kling Klangin lähettämän Notebookini (english PAL). Vaan enpä avannut. Pyysin vaimoa paketoimaan minulle siistin joululahjan. Kyllä parin päivän päästä saan hämmästellä sitä että kuinkas se pukki on nyt näin kiltille "pojalle" osannut tuoda kerrassaan sopivan lahjan

Re: Re: Re: Re: NOTEBOOK KlingKlang kaupasta

Eipä tullu Notebookia vielä tällä viikolla.

Odotus jatkuu...

Re: Re: Re: Re: Re: NOTEBOOK KlingKlang kaupasta

Minä sain jo ennen joulua ja avasinkin heti. Upea boksi! Tuli vieläpä hiirimattokin mukana ja hieno Kraftwerk "hologrammikuva" (ei nyt varsinaisesti hologrammi mutta sellainen kiiltävä kuva).

Keikkakin on katsottu ja pakko myöntää että se täytti odotukseni. Skriinillä olleet visuaalit näki nyt selkeästi ja välillä jopa koko ruudulta, ja ihan kiva nähdä mitä he siellä lavalla näpräilivät keikan ajan (eivät pelanneet pasianssia ;P). Harmi vain että kerrankin kun olisin enemmän kuin kiinnostunut katselemaan DVD:n ekstroja niin sellaisia ei löytynyt.

Kirjaan olin hieman pettynyt kun se osoittautuikin vaan kuvakirjaksi, mutta hienohan tämäkin on.

Re: Re: Re: Re: Re: NOTEBOOK KlingKlang kaupasta

Tänään hain postista omani pois.

Eipä kovin hymyilyttänyt ku postista tuli paketin noutolappu jossa luki että 'toinen ilmoitus'. Kävin sitten postin sivuilta katsomassa seurantakoodia ja paketti oli itse asiassa tullut postiin jo 21.12! Että tällainen joululahja!

No, pääasia että paketti on nyt vihdoinkin perillä. Hyvää kannattaa aina odottaa...